سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
واحد ارتباطات مردمی (روابط عمومی و تبلیغات) هیئت مکتب العباس(ع) تهران

خداوند فرمود : « ای پیامبر! به وسیله تو و پیشوایان از نسل تو بر بندگان خویش رحمت می آورم و به وسیله قائم از بین شما زمین خود را با تسبیح و تقدیس و تهلیل و تکبیر و بزرگداشت مقام الوهیت آباد می سازم .
و به وجود او زمین را از دشمنانم پاک می کنم و آن را میراث اولیای خویش قرار می دهم و به وسیله او کلمه توحید را تعالی بخشیده کلمه کافران را به سقوط می کشانم و به دست او و با علم خود سرزمین ها و دل بندگانم را حیاتی تازه می بخشم و گنج ها و ذخیره های پنهان را به مشیت خود برایش آشکار می سازم .


 و با اراده خود او را بر نهانی ها و مکنونات قلبی دیگران آگاه می گردانم و با فرشتگان خود او را یاری می رسانم تا در اجرای فرمان من و تبلیغ دین من مددکار او باشند. او به حقیقت ولی من است و به راستی هدایتگر بندگان من می باشد . بحارالانوار ـ ج 51 ـ ص 66
2 ـ امام باقر(علیه السلام ) در وجه نامگذاری حضرت « مهدی (علیه السلام ) » به « قائم آل محمد(صلی الله علیه وآله وسلم ) » حدیثی قدسی روایت فرمود : « زمانی که جدم حسین که صلوات خدا بر او باد به شهادت رسید فرشتگان با گریه و زاری به درگاه خداوند عز و جل نالیدند و گفتند : پروردگارا! آیا از آنان که برگزیده و فرزند برگزیده تو را و امام انتخاب شده از بین خلق را کشتند درمی گذری !
خداوند به آنان وحی فرمود که : « فرشتگان من آرام گیرید. سوگند به عزت و جلالم که از آنان انتقام می گیرم اگرچه بعد از گذشت زمانی طولانی باشد. » سپس فرزندان از نسل حسین (علیه السلام ) را که پس از او به امامت می رسند به ملائکه نشان داد و آنان شاد شدند.
در بین این پیشوایان یک نفرشان به نماز ایستاده بود « فاذا احدهم قائم یصلی فقال الله عزوجل : بذلک القائم انتقم منهم . » خداوند عزوجل فرمود : به وسیله آن « قائم » از دشمنان و قاتلان حسین (علیه السلام )انتقام می گیرم .




____________________________________________________________________________________
 
 
درباره وبلاگ


هرهفته جمعه شب بعد از نماز مغرب وعشاء آدرس : تهران - خیابان ولیعصر(عج) - بالاتر از خیابان مختاری - کوچه شهید علی مولودی - حسینیه حضرت ام البنین(س)
موضوعات
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 169982
بازدید امروز :6
بازدید دیروز : 16
تعداد کل پست ها : 43
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
لوگوی دوستان
 

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin