سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
واحد ارتباطات مردمی (روابط عمومی و تبلیغات) هیئت مکتب العباس(ع) تهران

همکاری داریم که پسر فوق‌العاده ساکت، آرام، مودب و وارسته‌ای است؛ مومن است و ایمانش در عملش نیز نمایان است. برای مثال اگر آهنگی ایرانی را از شبکه دانلود کنیم و به او بدهیم، اول می‌پرسد که در بازار ایران منتشر شده یا نه. جواب هر چه باشد تشکر می‌کند و آهنگ را گوش می‌کند. چه از آن خوشش بیاید و چه نه، اگر آهنگ در بازار منتشر شده باشد، می‌رود و کاست یا سی‌دی آن را می‌خرد و آن را به کسی هدیه می‌دهد. می‌پرسیم چرا این کار رو می‌کنی؟ تو که آهنگ را داری دیگر چرا برایش پول می‌دهی؟ و جواب می‌دهد که اولا برای رعایت حق کپی رایت و ثانیا برای آنکه صاحب اثر راضی باشد. اگر هم منتشر نشده باشد، که فعلا هیچ ولی اگر روزی منتشر شود می‌رود و یک نسخه‌اش را برای حلال بودی کارش خریداری می‌کند.


-        قضیه شاید کمی مسخره به نظر آید و خنده‌دار، ولی برایم درس اخلاقی است.  ولی همین که در این روزگار کثیف، هنوز هم آدمهایی هستند که چنین حلال و حرام را حرمت می‌نهند، خوشحال می‌شوم.




____________________________________________________________________________________
 
 
درباره وبلاگ


هرهفته جمعه شب بعد از نماز مغرب وعشاء آدرس : تهران - خیابان ولیعصر(عج) - بالاتر از خیابان مختاری - کوچه شهید علی مولودی - حسینیه حضرت ام البنین(س)
موضوعات
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 169680
بازدید امروز :6
بازدید دیروز : 7
تعداد کل پست ها : 43
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
لوگوی دوستان
 

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin